סטיילינג חדש לבית בכפר מעש

שם הפרויקט:
בית פרטי בכפר מעש
סוג הפרויקט:
בית פרטי
שטח הפרויקט:
שטח המגרש: 3.5 דונם | שטח בנוי: 600 מ”ר
עוצב עבור:
משפחה צעירה
צילום:
אלעד גונן

לקריאה נוספת

את הרומן עם הלקוחות המקסימים רני ולילך צים החל לפני כעשור אחורה, אז פגשנו אותם לראשונה, תכננו את הגשמת הפנטזיה לווילה המדהימה שלהם שהיא כולה נסובה על כייף אמיתי של חברים ומשפחה.

את האדריכלות יחד עם העיצוב פנים וירידה לפרטי פרטים סיימנו אחרי תקופה מהנה אך תובענית של שנתיים מלאות והשארנו אותם עם תוצאה קסומה ומתואמת דאז. 

עברו להם השנים והבית שהגשים את החלום לאירוח כמויות רבות של אנשים היה דרוש ל פייס-ליפטינג חזק ורני ולילך צים שוב פנו אלינו להתחיל את התהליך מחדש – ליצור רענון והתחדשות לביתם. כאן יצקנו סטייל חדש לבית מבלי לשנות את המבניות ביצענו התאמות חדשות הלבשה וסטיילינג מוקפד הכולל רכישת ריהוט חדש, גופי מאור, טפטים, אומנות ועוד.

בנינו מסגרת זמנים ומסגרת תקציב, רשימות, רעיונות, קונספטים, חומרים והייתה חגיגה מחדש של עבודה משותפת. זכינו לבצע את העבודה עם ספקים ויוצרים מהשורה הראשונה כמו אריק בן שמחון שתמיד היצירה המשותפת אתו היא יצירה חדשה קסומה, עבודה עם סטודיו שרית חי שני לגבי חדרי ילדים, עבודה עם RENBY עמם ביצענו הלבשה ייחודית עם הבדים הכי פרקטיים והכי מעוצבים שישי, בחירות של שטיחים ואלמנטים כמו של MOOOI ושל TOM DIXON כולל אקססוריס במגוון מקומות, אפיון מאוד מוקפד של חומרי גמר ברמה הרמה הגבוהה ביותר, פרטי נגרות בהתאמה אישית וכל פריט הנו כתכשיט בתוך הצבעוניות העזה לכדי הרמוניה מוקפדת מרגשת ואין ספק שהתוצאה היא ייחודית. כמו שאנו אומרים – בית מיוחד לאנשים מיוחדים. 

שמירה על מהות הבית ללקוחות כבית כיפי ונוח. האהבה האמיתית לאומנות ואסתטיקה הייתה ברורה מהשלב הראשון ועדיין הייתה מאוד רלוונטית גם עכשיו. התוצאה שמול עיניכם נובעת מעבודה עם תשוקה אמיתית ומחוסר התפשרות שלנו על כל ‘פיפס’ עד שייצא מושלם ובמתאם לחזון שלנו ושל רני ולילך. 

יצירת בית מודרני-אקלקטי גדול ומרווח כאשר לכל פינה יש משמעות וייחודיות תוך יצירת עניין אמיתי שהוא שימושי יום יומי כחלק מהחוויה והמשמעות של הבית הזה. לכאורה יצירת מראה נון-שלנטי, דורש המון חשיבה על מנת שייראה מאוד טבעי ולא מעושה מידי ובטח יאפשר למשפחה החיה בבית והמארחת המון,  להרגיש בנוח ובטח לא במוזיאון. תוצאה קסומה וייחודית למימוש החיים טובים, כיפים ואיכותיים. 

הפרוייקט צולם למגזין ‘בניין ודיור’ DVD  וזכה ב 10 TPO של הבתים היפים בישראל.

בית למימוש החיים הטובים

בית אלגנטי עם אנרגיה אקזוטית מקורית מחודשת, הוא מפתח לאושר לבית ולמשפחה.

הרומן עם הלקוחות המקסימים רני ולילך צים החל לפני כעשור אחורה, אז פגשנו אותם לראשונה, תכננו את הגשמת הפנטזיה לווילה המדהימה שלהם שהיא כולה נסובה על כייף אמיתי של חברים ומשפחה.

המלצת וידאו מאת הלקוח:
הצטרפו לערוץ שלנו
פתח צ'אט
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?