תל אביב בסטייל ניו-יורקי

פרטים:

שם הפרויקט:
טריפלקס דירת גן, צפון תל אביב הגוש הגדול
סוג הפרויקט:
טריפלקס דירת גן
שטח הפרויקט:
שטח כ 345 מ”ר בנוי ועוד 315 מ”ר גן.
צילום:
אלעד גונן

לקריאה נוספת

את הפרוייקט התחלנו עם ניתוח מבני מאוד בעייתי. על מנת לזהות את הנקודה והמקום שנוכל ליצור גרם מדרגות משותף ועדיין לשמור על תכנון איכותי ומסגרת תקציב. נפגשנו עם המהנדס הראשי של הבניין רב הקומות ועצם העובדה כי מדובר בקונסטרוקציה מורכבת, נדרשה חשיבה מאתגרת עם המון ניסיון וחשיבה מחוץ לקופסא. עמלנו כולנו על מציאת פתרונות יצירתיים ששולבו ברמה ההנדסית בתוך העיצוב הכללי ויצרו אופי ייחודי.

ראשית דבר, מצאנו למעשה שתי דירות קבלן לבנות וסטנדרטיות והיה צורך בשינוי כיוון לעיצוב חם כפרי , תעשייתי-אורבני, עם ניחוח אקלקטי בנגיעה ניו-יורקית, ‘טרייבקה-סטייל’ אם יורשה לנו להגדיר. עבדנו עם מנעד רב של חומרים, עבדנו עם מגוון בעלי מקצוע וספקים והיה מאוד לא פשוט ליצור תיאום בין כולם. חשמלאים, אנשי מיזוג, אנשי תאורה ועוד. כדוגמא עבדנו עם 5 נגרים שונים. 3 מסגרים שונים ו 4 ספקי רהיטים שונים ויחד ניצחנו על מקהלה לא פשוטה לכדי קבלת תוצאה שלימה.

האהבה לאומנות ואסתטיקה הייתה ברורה מהשלב הראשון, אבל על מנת להגיע לשם, היינו דרושים לעבור משוכות טכניות ותכנוניות רבות. התוצאה שמול עיינכם נובעת עבודה עם הנשמה ומחוסר התפשרות שלנו על כל ‘פיפס’ עד שייצא מושלם ובמתאם לחזון שלנו ושל בעלי הדירה.

התוצאה של המראה האקלטי והחם שהתקבל, שהוא לרוב מאוד נון-שלנטי, דורש המון חשיבה על מנת שייראה מאוד טבעי ולא מעושה ובטח יאפשר לדיירים להרגיש חווית מגורים נפלאה לחיות בביתם ולארח משפחה וחברים ושההתאמה לאישיות שלהם הנה הגשמת חלום.

שמירה על איזון יצירתי-תכנוני-עיצובי-פרקטי, היא מלאכת מחשבת עליה עמלנו רבות. התוצאה שקיבלנו הייתה בעיננו ובעייני הלקוח מרהיבה. הם מאוהבים בדירתם החדשה, מאוד נהנים לגור בבית הזה, ברמה היום-יומית ובטח באירוח של חברים ומשפחה ואנו ממשיכים עם הבעלים , שהוא יזם נדל”ן לפרויקטים נוספים.

החוויה של יצירה אל תוך ביצוע מורכב תוך הקפדה על פרטים ויחסי עבודה תקינים עם רובם המוחלט של הספקים והמבצעים, נוכח המורכבות הרבה בהנדסה, תכנון, חומרים וספקים, באה ליידי ביטוי אחרי עשרות שנים של ניסיון והקשבה ללקוחות ולבעלי המקצוע ואז נוצרת חווית השיפוץ שהיא אינה תמיד חלקה, אך בהחלט כיפית נעימה ועם תוצאה ייחודית.

תל אביב בסטייל ניו-יורקי

הכל אפשרי, עם ידע מספיק ורעב ליצירתיות יוצרים קומפוזיציה עם אופי.

פרויקט מורכב שהחל כשאיפה של הבעלים לאחד דירת דופלקס גן עם דירה שמעליה, כך שיהפכו יחדיו לדירת טריפלקס גן בת 345 מ”ר.

עיצוב אורבני בסגנון ניו יורקי במיטבו.

המלצת וידאו מאת הלקוח:
הצטרפו לערוץ שלנו
פתח צ'אט
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?