עיצוב פנים דירת יוקרה מול הים

פרטים:

שם הפרויקט:
עיצוב פנים דירת יוקרה מול הים.
מיקום הפרויקט:
נתניה, קו ראשון לים.
שטח הפרויקט:
185 מ”ר ו-37 מ”ר מרפסת.
עוצב/תוכנן עבור:
לקוח פרטי
צילום:
דביר אלמוג

כשהלקוחות אמרים שה-"בית מותאם בשלמות"

כשהלקוחות אמרים שה-“בית מותאם בשלמות” אז אנו יודעים שהצלחנו.
הפרוגראמה:
ביצענו חיבור של 2 דירות נרחבות, על הים, לכדי דירה אחת מיוחדת ונרחבת. הבית נועד להגשים את חלומם של הזוג: לחיות בדירה מפנקת, מוארת ונרחבת יחד עם כייף וקלות אירוח של משפחה וחברים. דירת יוקרה, כתפיסה, אבל נינוחה ומזמינה. הקווים שהוגדרו לנו, כמעצבים: נקי, בהיר, מואר ביחד עם פראקטי ועם מלת הקסם: הרבה אחסנה.
המרחב הציבורי:
הזוג, שעזב בית נרחב, רצה להתרענן עם דירה מותאמת לטעמו האישי וחדשה. הזוג, שאוהב לארח, רצה שהים, האור והפתיחות יהוו את עקרונות התכנון. המרחב חולק ל 3 תת איזורים עם קשר עין ברור: הסלון, המטבח עם אי ארוך, ופינת אוכל שבקלות יכולה להכיל את כלל החברים והמשפחה. קשר חזק נוצר גם למרפסת, המדגישה את חווית סוויטה בבית מלון ים תיכוני, עם מערכת כורסאות נוח, ריצוף ‘דק’ פינת הסבה וצמחיה. רכות הושגה ע”י עבודה עם וילונות חצי שקופים שנעים עם רוח הים.
איזור הכניסה, משלב מראה גדולה, להדגיש את הים מכל זווית ושילוב של טפט מוזהב, שיוצר קסם באור בזמן השקיעה.
על המטבח הושם דגש של אחסנה,נוחות, קלות ותחושת ניקיון תמידית. לשם כך ישבנו עם הלקוחות שעות ארוכות לתכנן כל פרט ופרט ולהתאים, אישית, כל אביזר. המשפחה, שאוהבת לארח שילבה את מרכז חייה במטבח והאי. שולבו גם מערכות החשמל אודיו וידאו מתקדמות לנוחות מקסימאלית, שילוב רמקולים בתקרות הבית ופינוקים קטנים כגון מקרר יין ובר אלכוהול קלאסי עם הרבה שיק וכמובן כל הציוד הנדרש.
כמו בכל דירת יוקרה שמעצב משרדנו, גם בדירה זו שירותי האורחים הוגדלו וקיבלו דרמתיות של שחור ומוזהב עם תאורה סמויה מן העין- דבר המשאיר את האורח במין חוויה של סקרנות מטובל בקצת הומור.
בבחירת הרהיטים, ושימוש מושכל בבחירת אומנות ותמונות רצינו ליצור רעננות, קלילות וחידוש. הנגרות שעוצבה ותוכננה עם המון מחשבה לצרכי שימוש יומ-יומי ולאחסנה ארוכת טווח, ענתה במדוייק על הצורך של הזוג שהכל מאוחסן, נגיש ויחד עם זאת הבית נראה נקי ומואר. האחסנה קיימת אך נסתרת מן העין.
חדר שירות של הבית הוגדל והותאם לכל הצרכים של הזוג כולל יחידת אירוח פנימית לנכדים, שמאוד אוהבים לבוא ושנראית כמו חדר נסיכות ונסיכים.
יחידה דיור נוספת נבנתה,לאירוח חברים, שאם ירצו, יישארו לישון ביחידה עצמאית ומופרדת. יחידת ארוח זאת כוללת את כלל הפסיליטיז האפשרי כולל מטבח חדרי שינה, מיני סלון, פינת אוכל ומטבח שלא היה מבייש סוויטה זוגית של מלון יוקרה.
פרקטיות, אינה סותרת עיצוב איכותי. להיפך, תכנון פרוגראמה טובה, ביחד עם הלקוח, עבודת חשיבה רבה, על כל פרט ופרט מרמת הצורך הבסיסי העכשווי , יום-יומי וכמובן העתידי. חשוב היה לנו לשתף את הלקוח בכל התלבטות וקבלת החלטות. שקיפות הייתה לאורך כל הדרך והיא ערובה לעבודה מקצועית ומהנה ללקוחות ולמעצבים.
המרחב הפרטי:
על יחידת ההורים הושם דגש מיוחד: חלל פתוח ויחד עם זאת חלקים נסתרים. חדר הארונות נסתר, שקירותיו נבנו חלקם מעץ, ונעטפו ע”י מראות על מנת לראות את הים מכל זווית בבית. מרחב הכיור, כחלק מהחלל,אך מוצנע. ומרחב הרחצה מוצנע ונסתר בזכוכית ועבודת פסיפס, משולב בתאורה עדינה, מאפשרת תחושת נינוחות רכה ומפנקת.
המרחב הפיזי טופל עם מערכת מיזוג שקטה מוסתרת בתקרות ומערכת חימום תת רצפתית מפנקת.
המרפסת:
עוצבה כחלק מרעיון של נרחבות, אור, ופינוק. רוצפה בעץ ‘דק’ אייכותי ומאפשרת לארח ולבלות בכייף אל מול הים הנשקף דרך מעקה הזכוכיות. במרפסת הוכנסו מספר אפשרויות ישיבה וארוח: מכורסאות נוח, ספות רביצה, שולחן אוכל, פינת הסבה . תוכננה מערכת השקיית גן חכמה שעוברת בצנעה מתחת למשטח העץ. שילוב של תאורת אווירה לאירוח לילי מלטף אל מול רוח הים.

התוצאה המתקבלת היא תוצאה ישירה של הקשבה ועבודה צמודה עם הלקוח. קיבלנו בית שהזוג אוהב לחיות בו, לארח בו, בית מואר ונקי כמו שחלמו.

מעוניינם גם אתם בבית זוכה פרסים? השאירו פרטים בקליק, ונחזור אליכם בהקדם! 🙂

עיצוב פנים דירת יוקרה מול הים

איחוד שתי דירות קבלן ויצירת דירה קטנה להשכרה ודירה לזוג עם מרחבי אירוח גדולים ופתוחים, חדר שינה מפנק וחללי שרות ואחסון גדולים פרקטיים ונסתרים.

האתגר: הזוג, שעזב בית גדול ורחב, רצה להתרענן עם דירה חדשה ומותאמת לטעמו האישי. הלקוחות, שאוהבים לארח, רצו שהים, האור והפתיחות יעמדו בבסיס עקרונות התכנון.

התוצאה: דירה מודרנית בקו נקי, בגווני הלבן כעין דירת נופש, תחושה של חלל גדול ורחב במיוחד, על רקע הים הנשקף מכל פינה בבית.

הפרויקט הופיע פעמיים במגזין “עיצוב” של מעריב, מרץ 2013
הפרויקט הופיע באתר “מקור ראשון”, אפריל 2013

שם הפרויקט:
בית פרטי בהרצליה

סוג הפרויקט:
בית פרטי

שטח הפרויקט:
שטח המגרש: 330 | שטח הבית: 220 מ”ר

עוצב/תוכנן עבור:
לקוח פרטי

בית ייחודי בקצה
שורה של בתים

אל מול חורשה מוקף מצדדיו בשטחים ציבוריים ירוקים למרות הצפיפות האורבנית. המגרש מגובהה מסביבתו.

האתגר הפיכת שטח יחסית קטן של מגרש וזכוכיות בניה לחוויה של אור טבעי וניצול הטבע האורבני מסביב.

התוצאה בית מודרניסטי עם חלונות רבים וקוים נקיים. בית מחובר לסביבתו.

פתח צ'אט
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?