עיצוב אורבני

עיצוב אורבני – חשיפה של חומרי הגלם

העיצוב האורבני דוגל בחשיפה של חומרי הגלם המסתתרים לרוב תחת שכבות צבע או חיפויים, כדי להשיג מראה אדג’י וגלמי יותר. אלמנטים מבניים הופכים כעת למרכז החדר ומשווים לו מראה לא גמור אך עדיין מלוכד ושיקי. סגנון העיצוב האורבני מיושם לרוב בדירות לופט שהיו בעבר מבנים תעשייתיים או חללים משרדיים, אך יותר ויותר מעצבים משתמשים בו כדי לשדרג בתים פרטיים ודירות מגורים.
האלמנטים הבולטים בסגנון עיצוב פנים אורבני הם חללים פתוחים ללא הפרדה, רצפות בטון מלוטשת, קורות וצינורות חשופים, עמודי תמיכה מאבן או פלדה, חיפויי לבנים וחומרים כמו מתכת, בטון, זכוכית ואבן לצד רהיטים מעץ טבעי המאזנים את המראה המוקפד. כשזה מגיע לצמחיה, כמה שיותר גדול יותר טוב, מכיוון שעציצים גדולים מסייעים באיזון החלל הגדול וביצירת הפרדה ושבירה של הצבעים המונוכרומטים.

לכל סגנונות עיצוב הפנים שלנו, לחצו כאן.

יחידה בתל אביב בסטייל ניו יורקי

יחידה בתל אביב בסטייל ניו יורקי
עיצוב פנטהאוז - משרד אדריכלים ועיצוב פנים מיקי כתר ומרב ברמן

סגנון תעשייתי

סגנון עיצוב אורבני מבוסס על מכאניקה, מרכיבים תעשייתיים.
החשוב מכל הוא הכנסה של אלמנטים מהרחוב הביתה: כמו שעוני קפיץ מפוזרים ברחבי הבית, גופי תאורה המדמים פנסי רחוב. אופניים וכלי תחבורה עתיקים יקבלו אות של כבוד בבית. תחימה של גוונים ניטרליים בצבעי הקירות השונים וכן אריחים מלבניים בגווני אדמה שיוצרים אשליה של בניינים בשולי העיר.
ניתן להוסיף מאפיינים של מתכת ובטון אשר מקנים לאיזורים כמו המטבח מראה מיוחד ומוקפד. נשתמש במתכות בגווני פליז ונחושת כך שנית נגיעות תעשייתיות, בשילוב עיצוב חדשני ואורבני.
המערכות חשופות, צינורות המיזוג לא יוסתרו מאחורי הנמכת גבס אלא, יהפכו לחלק משמעותי מעיצוב החלל. כמו כן, חוטי החשמל על מסלולם, קירות חשופים, חללים גדולים ופתוחים וחומרים דומיננטים.

בניהול וליווי של מיקי כתר ומרב ברמן, ביצענו עשרות פרויקטים בסגנון עיצוב אורבני. מעבר לכך, עיצוב תעשייתי ועיצוב סגנוני, כגון הפרויקט של טריפלקס בתל אביב. הפרויקט עוצב בשילוב של ניו יורק ומוטיבים עכשוויים כמו כן בריקים אדומים בסלון, ריצוף בגוון שחור משופשף, טקסטיל מתאים, ועוד.
לצפייה בפרויקט תוכלו לבקר בעמוד כאן: תל אביב בסטייל ניו יורקי.

אנחנו במשרד 2M אדריכלות ועיצוב פנים, משרד עטור פרסים וזכיות, בין היתר במגזין עיצוב הפנים המוביל בישראל דירה נאה, וכן מגזין עיצוב הפנים והאדריכלות המפורסם בניין ודיור. לקריאת הכתבות המלאות לחצו כאן.

מעוניינים גם אתם בעיצוב הבית או המשרד שלכם בסגנון אורבני מדהים?
אנחנו כאן בשביל להגשים לכם חלום!
קדימה, בואו נדבר!
חייגו: 077-9979925 או השאירו פרטים כאן ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי 🙂

מיקי כתר ומרב ברמן

    קדימה, בואו נדבר!


    סגנונות עיצוב נוספים:

    עיצוב פנים - משרד אדריכלים ועיצוב פנים מיקי כתר ומרב ברמן

    עיצוב אקלקטי

    משרד אדריכלות ותכנון בתים פרטיים - מיקי כתר ומירב ברמן

    עיצוב קלאסי

    עיצוב פנים ואדריכלות בית בכפר מעש בתים יפים בישראל

    עיצוב מודרני

    משרד אדריכלות ותכנון בתים פרטיים - מיקי כתר ומירב ברמן

    עיצוב כפרי

    פתח צ'אט
    צריכים עזרה?
    היי :)
    איך אפשר לעזור?