בית פרטי בכפר מעש

פרטים:

שם הפרויקט:
בית פרטי בכפר מעש

סוג הפרויקט:
בית פרטי

שטח הפרויקט:
שטח המגרש: 3.5 דונם | שטח בנוי: 600 מ”ר

עוצב/תוכנן עבור:
לקוח פרטי

צילום:
עודד סמדר

החיים הטובים שבין הכפר לעיר

מגרש מלבני מעט טרפזי, הבית בנוי במפלסים בגבהים משתנים ומשחק בגגות קמורים.

האתגר לתכנן בית יוקרתי, גדול ומרווח ויחד עם זאת חם ומזמין המתאים לחיי משפחה עם 3 ילדים. בית למשפחה ישראלית שאוהבת לארח, מצד אחד ייצוגי מאוד, מרשים מלהיב וגדול, ומצד שני, שיהיה אתר הבילוי המרכזי, הן במסגרת המשפחתית המצומצמת והן כאשר הבית מתמלא אורחים. הושם דגש  על התחושה הביתית ועל הפרטיות. בית מפלסים שחולק לשני אגפים מרכזיים.

באגף המיועד לאורחים החללים גדולים וגבוהים, גג קשתי מעוגל המחולק לחללי משנה כדי לשמור על אינטימיות החלקים השונים. האגף הפרטי נמצא במפלסים אחרים, כאשר לגביו הושם דגש על תחושת הביתיות.

התוצאה: בית בסגנון מודרני אקלקטי, המחולק למפלסים ותת מפלסים פנימיים של החללים השונים, בית ביתי חם וכיפי מצד אחד ויוקרתי מצד שני, בית בסגנון אקלקטי עם קריצה מודרניסטית ,ביתי מסוגנן, חם וכיפי עם הרבה הומור, חדשנות ורעננות מצד אחד ויוקרתי מצד שני הבית מצויד במיטב הטכנולוגיה העכשווית כדי להעניק לדיירים את מירב הנוחות. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת היא חלק בלתי נפרד מאדריכלות חוץ ופנים.

 

הבית זכה בעשרת הבתים היפים בישראל במגזין BVD ‘בניין ודיור’ לשנת 2013-2014

החיים הטובים

שבין הכפר לעיר

הבית בנוי במפלסים בגבהים משתנים ומשחק בגגות קמורים.

האתגר לתכנן בית יוקרתי, גדול ומרווח ויחד עם זאת חם ומזמין המתאים לחיי משפחה עם 3 ילדים.

התוצאה: בית בסגנון מודרני אקלקטי,המחולק למפלסים ותת מפלסים פנימים של החללים השונים,בית ביתי חם וכיפי מצד אחד ויוקרתי מצד שני.

המלצת וידאו מאת הלקוח:
פתח צ'אט
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?