פנטהאוז עם שיק אורבני

פרטים:

אזור:
הרצליה
סוג פרויקט:
פנטהאוז השרון
תוכנן ועוצב עבור:
משפחה בת 4 נפשות.
גודל:
שטח הדירה: 205 מ”ר
שטח המרפסת: 104 מ”ר
שנה:
2020

פנטהאוז עם שיק אורבני בהרצליה

יש רגעים במסלול חייה של משפחה שהיא מחליטה ליצור את הבית הבא שלה. החיפוש אחרי מקום חדש נבע ממגוון שיקולים סביבתיים הקשורים בקריירה של שני בני הזוג. הילדים כבר גדולים אך הם עדיין בקן המשפחתי, ובאותה נשימה, תוך חשיבה קדימה, הכנו את הבית החדש לאירוח של החברים, המשפחה הקרובה והרחוקה, ואוטוטו הנכדים.

בפרויקט הזה הוגדר שהכל יהיה חדש. שום דבר אינו עובר מהבית הקודם וכי רוכשים הכל חדש. שיהיה נוח ושיהיה כיף לארח.

צילום: אלעד גונן

פנטהאוז עם שיק אורבני

כאשר הגענו לעבודת התכנון, הבנו כי לא נוכל להסתפק בתכנון המקורי של הקבלן עם התאמות קלות, אלה נדרש לבצע פירוק והרכבה מחדש.
בתהליך התכנון, היה לנו אתגר רציני של צורך במציאת מקום לחדר עבודה. נדרשנו לפתרון יצירתי – השמה של חדר העבודה במרחב הציבורי אך עם יכולת לחבר ולנתק אותו על פי דרישה. את הפתרון מצאנו עם מערכות אלומיניום מינימל מתקדמות ווילונות חשמליים. מה שנקרא – חיבור והפרדה בלחיצת כפתור.

את מרפסת הגג עיצבנו במספר היבטים. ראשית, הבחנה של יצירת מרחבי אירוח של הסלון החיצוני, פינת האוכל החיצונית, מטבח חיצוני אבל גם בקשה ברורה של הלקוחות לאחסנה טובה, לחדר כושר פעיל וגם סאונה לפינוק. חשיבות חיבור מרפסת הגג עם הדירה דרשה מאיתנו להרחיב את הוויטרינה הקבלנית המקורית למקסימום נרחבות כדי ליצור חיבור ישיר בין הגג לבית. רצפתה של מרפסת הגג עצמה פורקה והורכבה מחדש על ‘רגליים’ ולמעשה נוצר ריצוף צף, שכל מערכות החשמל/מים/ניקוזים עוברים מתחת לרצפה הצפה שהיא כולה מישורית מושלמת המאופסת בלייזר לכדי מישור אחד מושלם.

חשיבה הרמונית ומאוזנת, הובילה אותנו מיד לאחר שלב התכנון הפונקציונלי לכדי יצירה אחת שלימה. עיצוב פנטהאוז יוקרתי במיוחד בו החומרים נבחרו בקפידה. יצירתה של פלטת חומרים הייתה לנו ברורה עוד לפני כניסת הקבלנים לעבודה. את נעילת התהליך הראשוני השלמנו עם הדמיות שהיוו מעין בסיס מוחשי אמיתי להמשך העבודה עם הספקים השונים. ימים ישבנו אנו והלקוחות המקסימים על השראות ודייקנו את החומרים ביחד והיה לנו ברור שנעבוד עם מספר ספקים איכותיים מהשורה הראשונה.

את בחירת השיש, ביצענו אצל שיש “פרביטל”. עבודה צמודה עם הבעלים, דדו, מזכירה לנו כל פעם מחדש את החשיבות של עבודה עם מומחה לשיש ואבן. במפעל הראשי של ‘פרביטל’ ביצענו בחירות אישיות של כל פלטה ופלטה תוך סימון שם הלקוח עליה. אחר כך כל פלטה צולמה ונסרקה למחשב והועלתה לפוטושופ והושמה עם ספרור דייקני במקומה בתכניות העבודה. יצירת החיבור אל גינת הגג באה ליידי ביטוי בבחירת מערכת מינמל של ויטרוקסה VITROCSA , חברה מצוינת שוויצרית אשר מיובאת ומותקנת ע”י ווינטק wintec , שזה אומר דיוק מקסימלי ומושלם. את הריהוט אפינו פיטרו הכט ו רוש בבואה roshe bobois paris נתנו את ההדגשה של הסלון המקסים והנוח, שטיחי צמר את השטיח בסלון. נגרות מיטה חדר שינה הורים ע”י האחד והיחיד- אריק בן שמחון. על המלאכה הרבה של עבודות נגרות המקופדות בחשיבה מקדימה על אסתטיקה דיוק ופונקציונאלית ע”י נגרות האומן של נגריית דוד גרוס ובניו ששוב השאירו אותנו ללא מילים על ביצוע מושלם.

תאורה היא מרכיב חשוב ביותר בכל פרוייקט. הפעם בחרנו את ST תאורה שסיפקו את גופי התאורה, למעט הגוף מאור שמעל פינת האוכל שסופק ע”י לוצ’ה תאורה. הפרקטים סופקו ע”י ווד-בוטיק גליל ים. מזגן אינווטרטר VRF של מיצובשי וכמובן על כל הספקים השונים ניצח הקבלן אלכס אגר ביד רמה.

אחריתו של דבר, טמון בראשיתו. הוא הקו המנחה שלנו בכל עבודה: הבית הוא יצירה. הוא תוצאה של חשיבה פונקציונאלית אנושית תוך התאמה מוקפדת ומדויקת ללקוחות שלנו. על כן אנו ניגשים לכל משימה עם אחריות רבה וזכות גדולה ואנו עושים את הכי טוב שלנו, כל פעם מחדש.

השתתפו בעשייה:
קבלן – אלכס אגר
אלומיניום – חלונות ווינטק
סלון – פיטרו הכט
שיש – פרביטל
ריהוט – פיטרו הכט
מטבח ונגרות – דני גרוס
טקסטיל – בורדה וילונות ארז חודאדאד
שטיחים – צמר
תאורה – ST תאורה
סאונה – תרמורי ישראל
בית חכם – SAFE מערכות מיגון, התראה ותקשורת

כתבה במגזין “בניין ודיור”
פתח צ'אט
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?